Forum www.landofglory.fora.pl Strona Gwna www.landofglory.fora.pl
LandOfGlory FORUM
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UytkownicyUytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj si, by sprawdzi wiadomociZaloguj si, by sprawdzi wiadomoci   ZalogujZaloguj 

harówka od świtu do nocy.

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.landofglory.fora.pl Strona Gwna -> Regulamin
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla




Doczy: 25 Sty 2014
Posty: 703
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

PostWysany: Sob 4:40, 22 Mar 2014    Temat postu: harówka od świtu do nocy.

Fizycznie osoba vata odczuwa nadmiar stresu w postaci kołatania serca, cierpi na zaparcia na przemian z biegunkami, ma bóle serca, zawroty głowy, uciążliwie zimne ręce i nogi. [link widoczny dla zalogowanych] ale naprawde warto. W trakcie porodu marzyłam o cięciu bo miałam dość.
igM za to podwyzszone po jakims czasie od zrobienia iGG oznaczaja tez ze jednak infekcja byla obecna w niedalekim czasie.
Inches/Centimeters/% Body Fat - Ht or BF, wybierz centymetry i wpisz swój wzrost, w cm
[link widoczny dla zalogowanych]
Co mogę zrobić, by bardziej się pokręciły i były nawilżone?
[link widoczny dla zalogowanych]
dziewczyny pomozcie mieszkam w niemczech w miejscowosci oberhausen mam duzy problem mieszkam tutaj u swojego chlopaka jestem zameldowana ale nie mam ubezpieczenia poniewaz nie mamy slubu teraz zaszlam w ciaze chcialam pusc do lekarza ginekologa nie wiem czy mnie gdzies przyjma czy moze prywatnie by mnieprzyjeli dziewczyny czy nie orientujecie sie czasem w tych sprawach musze d o lekarza bo juz miesiac w ciazy jestem chcemy brac slub cywilny na szybko ale to troche potrwa bo musze do polski po papiery jechac pomocyyyyyyyy znacie jakis lekarzy i ile kosztuje taka wizyta prywatnie prosze pomozcie

polecam!! [link widoczny dla zalogowanych] Ja przeżywałam jeszcze gorzej niż Ty, bo straszna panikara jestem ;].

Mysle, ze gdybym ja miala jakas pod nosem, to chodzilabym tez, sama. spalilam sobie wlosy okropnie!! a Ty do jakiej pracy się wybierasz?? Produkowane gazy czy wydalane do światła jelita sole metali ciężkich nie szkodzą, dopóki są prawidłowo wydalane z organizmu. gęsią skórkę i łzy w oczach. [link widoczny dla zalogowanych]
Ja jeszcze planuje zrzucić 16kg wiec jeszcze trochę pracy przede mną ale wiem że dam rade!!!!! Zaskórniki zostały nieruszone. Ja jestem normalna! niestety bardzo niszczy włosy. czy naprawde nie ma tu nikogo kto chce pogadać ??????????? Jak pisała Kasia 123 pewnie bedzie mozna przeczytać akta i wniesc cos do sprawy, ale trudno mi cokolwiek radzic. Ale fakt żywi się colą, chipsami, frytkami, pizzą, wertersami i...
[link widoczny dla zalogowanych]
dziewczyny, która miała maleńkie motylki w brzuchu jak brała Meridię?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.landofglory.fora.pl Strona Gwna -> Regulamin Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie moesz pisa nowych tematw
Nie moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach

fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin